Nu är det klippt!

Blev ingen större förändring förutom lite kortare då :P (kanske 5-6cm)...Ska försöka spara lite å se hur d känns.
Jag är inte den som gillar när folk håller på m mitt hår men den där bruden kunde fått hålla på hur länge som helst. Va nära att somna ett par ggr...och hade d inte varit för att ja satt å oroade mig över svettmärken på ryggen hade ja nog tuppat av ett par minuter. Sketans va varmt d varit idag. Visade sig att d va slöseri m energi förresten för även om ja va så blöt att man skulle kunna vrida ur tröjan så syntes d inte en liten droppe =) Tackar min lyckliga stjärna för det. Annars kunde d blivit lite pinsamt.

Imorgon åker la familia iväg till farmor å farfar så Kattis blir home alone över helgen! Woohoo! Och nästa fredag bär d av mot Skottland...sen är d bara 2 veckor kvar å så far jag hem. Oj, d är verkligen inte lång tid kvar nu...va flummigt!
Helena frågade igår om ja trodde att ja skulle sakna nåt när ja kom hem...Mitt svar va total tystnad...Är svårt att säga nu men kommer säkert komma på massor m saker när ja varit hemma ett par veckor. Ja menar självklart så kommer ja sakna la familia. Men det går ju å fixa m tfn samtal och lite Englands besök.

Helena är så nyfiken på den här bloggen. Vi har sagt att hon ska få adressen när ja åkt hem :P och kan se för mig nu hur hon kommer sitta å kommentera alla stavfel...snurriga meningsuppbyggnader...och såna grejer men det bjussar ja på =) 


Trööött! Ögonen går snart i kors å "imorgon är en annan dag" som Christer Björkman sjöng för väldigt längesen.
Suss gott alla glada!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0