Sol sol kom till mig!

Spenderade min regniga lördag på bio =) Helt suveränt! Såg Ice Age 3D och The Hangover, sistnämda va helt sjukt rolig. Den kommer helt klart hamna i dvd-samlingen hemma sen.
När ja kom hem på kvällen så kollade vi på Slumdog Millionaire...och har bara en fråga att ställa: "Hur kunde den filmen vinna 8st Oscars statyetter??" Bara för att en film berättar om en massa hemskt elände så behöver d faktiskt inte betyda att den automatiskt är bra!! Men smaken är som baken :P

Släktträffen hemma verkar ha varit bra. Ringde igår kväll och kollade läget och det hade varit 12 pers där på fredag kvällen å runt 21st där igår...Kände helt plötsligt att d inte gjorde nåt att ja inte va där. Har d såå lugnt å skönt här =)
Men verkar kunna bli en del folk helgen ja åker hem..."Då blir det fest!" som morsan säger m glädje varje gång vi pratar i tfn..."Då ska vi äta tacos!" fors hon sen. Vilket ja inte har nåt emot, älskar tacos!!

Idag skiner solen så ska ta på mina nya dojor som ja köpte för £22 (de va nedsatta fr £65) Och ta mig ut på en promenad!

Ha en superskön dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0