I like to move it, move it!

I like to move it, move it! I like to move it, move it! I like to move it, move it! U like to MOVE IT!!
Eiris älskar den...å vill bara passa på å säga att ja inte är skyldig till det...nästan inte...el är väl kanske lite skyldig...ok då d är mitt fel...
Helena å Eiris va in till Southampton igår å shoppade. Och så hittade dom in på den enda affärskedjan där Kattis portförbjudit sig själv, HMV, d säljs såklart film och musik där :P Iaf så va dom där inne å Eiris knatar rakt fram till en av hyllorna och plockar ner "Madagascar" filmen och börjar sjunga å vicka på rumpan: I like to move it, move it!
Lite av ett mysterium för Helena hur Eiris kände igen den filmen å låten :P  Men hon köpte den å den går varm i dvd´n nu...låten alltså...filmen har vi nog inte sett mer än 25min på.
 
Är idag fem veckor och tre dagar kvar tills jag återvänder till Sverige. Varav två veckor jobb, sen en vecka i Skottland och så två veckor jobb å sen hem. Kommer kännas konstigt men kul tror ja...hoppas ja...



Nu ska ja lägga mig i soffan å kolla lite Madagascar. Ha d!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0