3 veckor och 1 dag kvar i Engelandet...

Imorgon går färden mot The Lake District där vi kommer tälta två nätter sen blir det att sova i lånad lägenhet. Verkar som att skottarna kände sig lite sugna på att göra en "Säterdalen" alltså att samla en massa vatten där d egentligen inge vatten ska vara... (man vill ju inte bada i sovsäcken) :P Så vi kommer istället bo i en tvårummare i Glasgow så kan göra dags tripper till Loch Ness, Edinburgh och en massa andra ställen =)  Kameran är nerpackad så kommer bilder efter nästa helg..cirkus...för den som är intresserad.

Om d är nån som vill få tag i mig så finns ja på engelska mob.nr...om jag missat att ge just dig det numret och du gärna vill ha det så hör av dig på Facebook eller svenska nr innan natten så ordnar vi det =)

Den här veckan har jag varit helt besatt av att läsa Plum-böcker...det som kvällarna gått åt till därför som jag varit lite frånvarande härifrån *sorry* Trots att ja läst dom minst 1-2 ggr tidigare så garvar ja lika mycke när hon flummar till sina tillfångataganden...och blir lika avis när hon velar mellan de två alfa-hanarna Morelli och Ranger *slurp*
Men nu har ja läst klart de tre jag lånade sist så ska låna nån bok av Helena att ha m på resan den här veckan. Hoppas ni får en härlig vecka med massor av jobb, regn, plugg å annat elände så tar jag solen, lugnet å turistandet...Ni måste vara trötta på sånt efter den här sommaren menar ja ;)

Ha d bäst! Seeya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0