Cykla på lördag...

Idag kom solen tillbaka efter ett par dagarn frånvaro...very nice! Den får stanna så länge den vill.

Fredag imorgon igen =) För en vecka sen kunde ja se framemot en helg i London, nu får ja se framemot en dag på cykel i New Forest. Nästan lika kul :P 

Förra veckan frågade Helena om ja kunde vara barnvakt den här fredagen, för hon och Aki firar 5årig bröllopsdag. Så mitt svar va naturligtvis "Nej" ;) fast m några andra bokstäver: "Självklart!" Helena undrade idag om Aki oxå frågat om ja kunde sitta barnvakt men det hade han inte...Han har säkert glömt det! va hennes respons. Men fick nyss en förfrågan fr Aki, "Would u mind babysitting tomorrow night?"
Jag spelar dum och frågar om det är nåt särskilt som ska hända :P Han förklarar och jag säger: Of course! Jag är pank så har kan ändå inte göra nåt annat än å sitta hemma *hahaha*
Så min fredag blir lugn, men det gör inget...kan köpa hem lite gotta och kolla in nån bra film på tv istället =)

Nu ska ja kolla lite mer "Spaced", nästa brittiska komediserie som jag kastat mig in i. Brittisk humor är verkligen konstig...särskilt i denna serie men ja ger den en chans till. Hoppas på bättring.

Have a great evening! Förresten, om det är nån av er läsare som kan texten till låten "Spökrock" kan ni väl mejla den till mig på [email protected] Skulle va supersnällt!

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0