nr. 5 i ordningen...

Klockan är lite över ett på natten å ja sitter här å stoppar i mig lite flingor å mjölk =)  Yogurten va slutt så man tager vad man haver!

Blir ingen konsert i helgen, totalt omöjligt att få tag i biljett men men..försökte iaf...
 
Har skaffat ett till bibliotekskort till min lilla samling, nu har ja 5st =)  Jag fick inte låna på Eiris kort så blidde å skaffa ett då...va ett jämmers litet bibliotek men lyckades hitta ett par Evanovich böcker (som jag redan läst dock) Kan gå dit te veckan och kolla om dom har nå andra...lite nyare.

Va på bio i onsdags, såg "Public Enemies"...med Johnny Depp och Christian Bale. En sån där gangster film, utspelades på 30-talet...va helt ok film men ljudet va såå kasst! Trodde att det va mig det va fel på men visade sig när vi va på väg därifrån att dom andra oxå haft svårt att följa dialogen...så för en gångs skull va d inte fel på mig :P

Är festival här i BW nästa vecka! Det blir sköj! Hoppas vädret inte blir piss bara, nu när det varit så fint så länge menar ja...Om det prompt ska regna så kan det få göra det på nätterna =)

Kattis är trött nu. Dags att nanna kudden.

sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0