Nr.4...

Läste nyss på aftonbladet att Mackan ska bli farsa för fjärde gången!! Helt sinnes! Nu när ja sitter m facit i hand känner jag mig rätt tacksam över att jag och Marky bara haft ihop det i mina drömmar. Kattis som mamma är en totalt helt galen tanke och tänk dig då fyra kids. Nä du tack så mycke. Men han är ju iofs yngst av 9 syskon så tycker väl om stor familj...hmm, jag är yngst av 5 syskon å vill INTE ha stor familj så d funka visst inte som regel :P
Jaja, Grattis Mark å Rhea! Om ni behöver barnflicka är det bara att ni hör av er *hehe*

...i hans glada ungdom åkte kläderna ofta av (yammi!) framför kameran. Verkar som att kläderna fortfarande har svårt att sitta på men att han mest håller sig hemma nu ;)


Kommentarer
Postat av: Erika

Du kanske ändrar dig och vill ha en stor familj i framtiden ;)

2009-09-09 @ 08:26:41
URL: http://ikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0